fredag den 14. november 2008

Besøg hjemmefra

En af de store fordele ved at bo i Syrien er helt sikkert at jeg nu bor væsentlig tættere på Danmark end nogensinde før. Det betyder også, at der er flere der har mod på at komme på besøg.

Oktober var en speciel travlt måned. Første hold gæster der kom var min fætter, Martin, og en af hans venner. De boede hos mig i Damaskus et par dage, sammen tog vi til Palmyra for at se et af årets helt store begivenhed; Kamelvæddeløb!!!

De to gæve rejsende tog så videre på egen hånd og fik set ikke kun en stor del af Syrien men også Petra og Wadi Rum i Jordan – på to uger fik de set næsten ligeså meget som jeg har set på knap et år hernede.....

Efterfølgende fik jeg så besøg af mine forældre. Det er som altid hyggeligt at have besøg af dem og en stor del af tiden blev dog også brugt på at spise, drikke og snakke. Vi fik dog også brugt et par weekender på at rejse rundt i landet, se nogle af Syriens fantastiske flotte seværdigheder, shoppe og klæde os ud!!!

Nu kan jeg så se frem til et travlt 2009 med endnu flere besøg hjemmefra – skønt!





Ingen kommentarer: